Jak si zpestřujeme online vyučování

V pátek 19. března si druháci udělali malé zpestření online výuky. Ke konci týdne toho máme vždycky všichni už „plné kecky“, a tak jsme zůstali v pyžamech a učili jsme se svými plyšáky.

V pondělí jsme v netradičním učení pokračovali, ale už ne v pyžamech. Na 22. března totiž připadá Světový den vody. A tak jsme celý den věnovali vodě.

Začali jsme myšlenkovou mapou na téma Voda. Pak jsme zhlédli krátký film o tom, jak se kapičky staly pitnou vodou. Co jsme si zapamatovali, jsme dokázali vyplněním malého online kvízu.

Pak už nás čekala spousta pokusů. Zkoumali jsme, co plave a co se potopí, co se rozpustí a co ne. Nechávali jsme rozkvést kytičky z papíru na povrchu vody, ukázali jsme si, jak se chová vajíčko ve sladké a ve slané vodě (ve slané plave), sledovali jsme, co udělá pepř na hladině, když na ni kápneme jar, složili jsme si lodičku a parník. Někteří potom sami vyzkoušeli i pokus s vodou a lentilkami, při kterém vznikne krásná duha.

Myslím, že děti si den užily, dozvěděly se něco nového a zároveň toho dost vyzkoumaly samostatně. Rodičům mockrát děkuji za skvělou spolupráci, bez vás bychom vše tak pěkně nezvládli!

O tom, že se den vydařil, svědčí společná fotogalerie.

(Veronika Prouzová)

Fotogalerie z „Pyžamového učení“

Fotogalerie ze „Světového dne vody“

Mohlo by se vám líbit...