Objednávkový systém

Postup objednání stravy přes internet

Tato služba umožňuje strávníkům (i rodičům) objednávání a odhlašování obědů i změnu oběda č. 1 na č. 2. Tímto způsobem lze také zjistit stav konta a zda jsou obědy vyzvedávány. Pokud máte o tuto službu zájem, hlaste se v kanceláři školní jídelny a vyzvedněte si přihlášku.

Objednávku jídla najdete na www.strava.cz a řiďte se přitom těmito pravidly:

Nejprve doplníte číslo zařízení – v našem případě 5139.
Pak v levé části do kolonky Uživatel napíšete své příjmení bez diakritiky (tedy bez háčků a čárek) a malými písmeny, vyplníte Heslo  a přihlásíte se do systému zmáčknutím tlačítka Přihlásit.

Po úspěšném přihlášení se dostanete do sekce pro přihlášené uživatele. Zde můžete využít:

Objednávání  stravy: Z horního menu vyberte Objednávky. Zobrazí se vám jídelníček, na němž jsou předvoleny jsou obědy č. 1. Pokud chcete výběr změnit, označte kliknutím čtvereček vlevo před zvoleným jídlem. Objednaná jídla jsou označena tučně. Pokud chcete jídlo odhlásit, odznačte kliknutím do čtverečku vlevo zatržítko. Změnu výběru stravy je nutné provést minimálně dva dny předem. Nakonec nezapomeňte změny uložit kliknutím na zelené tlačítko Odeslat v horní části stránky.
Ve Výdeji stravy se zobrazí stav konta a vyzvednutá či nevyzvednutá strava.
Nastavení uživatele jsou přístupné funkce pro nastavení údajů o uživateli (včetně možnosti změnit heslo). Odhlášení uživatele se použije po ukončení práce s výše uvedenými funkcemi.
Je možné také využít Nápovědy.

Každý strávník nese odpovědnost za své přihlášky a odhlášky. Jídelna neodpovídá za nepřijaté zprávy v důsledku jakéhokoliv internetového výpadku či výpadku telekomunikační sítě.

(Pavlína Blehová)

Aktualizace: 26. 8. 2016 20:05