9. A

9. A – domácí úkoly

DatumPředmětTémaZadalNa kdy
1.4.AjNa mailu máte odkaz na test ze slovíček 🙂 (pokud by někdo mail neobdržel napište mi na: zdarska@zsbcupice.cz)Žďpátek 3.4.
1.4.ČjPosílám řešení k opakování skladby (větné celky a jejich dělení). Zadaná cvičení jste měli vypracovat do dnešního dne do sešitu z mluvnice.Ba-řešení cvičení na větné celky a jejich dělení Pokud byste něčemu nerozuměli, určitě mi napište.2.4.
31.3.MaOpakování poměr a dělení úseček PRACOVNÍ LIST ZDEPudo úterý 7. 4.
30.3.Nj (obě skupiny)SOUTĚŽ O JEDNIČKU (JEDNIČKU DOSTANOU PRVNÍ TŘI ÚSPĚŠNÍ ŘEŠITELÉ Z MALÉ A PRVNÍCH PĚT ÚSPĚŠNÝCH Z VELKÉ SKUPINY)
Pusťte si video o Berlínu, můžete si i zapnout titulky. Do e-mailu správně německy napište názvy alespoň sedmi berlínských památek, které ve videu uvidíte, a pošlete ho na moji adresu. Video najdete zde
Kfco nejrychleji 🙂
30.3.Nj (obě skupiny)1) Do vašich e-mailových schránek vám postupně chodí opravené práce na téma Meine Woche. Své práce si znovu přepište tak, aby byly správně. Dokument uložte, máte-li možnost, tak i vytiskněte a uložte do sešitu či desek. Kdo vypracoval na papír, odevzdá mi po návratu do školy.
2) Správné řešení procvičovacího testu vám pošlu přes messenger, test si prosím barevně opravte a pracujte se svými chybičkami - uvědomnte si, co bylo špatně a proč.
3) Vymyslete na všchny osoby věty, ve kterých budete používat tvary préterita (jednoslovného minulého času) sloves haben a sein. V každé větě bude buď časový údaj (např. včera, v pondělí, odpoledne, ve tři hodiny) NEBO slovo, kterým vyjadřujeme, jak často něco děláme (např. někdy, nikdy, vždy). Pište krátké věty a vystřídejte u každého slovesa opravdu všechny osoby. Dvě z vět, které vymyslíte, budou záporné, tři tázací. Příklady vět: Včera jsem nebyla v kině. Nikdy jsme nebyli v Paříži. V pondělí jsme měli chemii. Občas nemám domácí úkol. Měl jsi včera kašel?
Pokud můžete, vypracujte ve Wordu, dokument pojmenujte PŘÍJMENÍ_JMÉNO_7.4._PRÉTERITUM a pošlete na můj mail. Kdo nemá Word, napíše na papír, vyfotí a pošle mi mailem.
4) Do slovníčku si opište slovíčka 10. lekce z PS str. 54, první sloupec (od Herzlich Wilkommen! po die U-Bahn). Slovíčka se průběžně učte, používejte aplikaci WordTrainer Fraus.
5) V učebnici si pročtěte slovíčka a prohlédněte obrázky na str. 45 a snažte se tato slovíčka naučit.
6) Do školního sešitu:
Datum a nadpis PŘEKLAD Z UČEBNICE, str. 46/ cv. 1.
Článek si písemně přeložte do sešitu. Pokud máte i-učernici, pusťte si několikrát nahrávku. Pak vypracujte ze str. 47/ cv. 1b - opište celé věty a napište, zda jsou pravdivé či chybné.
7) Vypracujte cvičení z PS:
str. 43/ cv. 1, 2.
str. 44/ cv. 4 - jde to i bez poslechu
str. 45/ cv. 6 - jde to i bez poslechu
Kfdo úterý 7.4.
30.3.VoPřipomínám, že máte tvořit zadaný úkol (materiály pro ÚP - pro nezaměstnané), jak jsme si vysvětlovali poslední den ve škole. Pokud byste ho chtěl někdo poslat dříve, klidně můžete. Alespoň budu mít více času na jeho prostudování. Fyzicky mi ho odevzdáte po návratu do školy. Také se chystejte na písemnou práci, kterou jsme zadávali, a na dokončení rozhovorů.bez termínu
30.3.přijímací zkoušky (Čj)Posílám pracovní list na větné členy a druhy vět vedlejších (někteří si ho u mě vyzvedli poslední den ve škole). Řešení opět pošlu.Ba-větné členy9 průběžně
30.3.AjHezké pondělí všem, vkládám procvičování na tento týden STUDY4-9rŽďčt 2. 4.
29.3.FyzikaNý 9FP7 a 9FP8Nývltovádo pátku 3.4. do 12 hodin (dopoledne)
29.3.ČSP - dívkySestavte dva jídelníčky na slavnostní oběd (předkrm, polévka, hlavní chod, moučník): jeden velikonoční a druhý jarní (jarní suroviny jsou např. salát, první bylinky, chřest, hrášek, první ředkvičky, bílé maso, výběr je na vás). K pokrmům v jídelníčku najděte i recepty (suroviny a množství + postup) a zapište je. Vypracujete na velkou čtvrtku nebo dvě čtvrtky.
Jeden z receptů si vyberte, zkuste ho uvařit a své vaření, výsledek i spokojenost strávníků zdokumentujte. Svůj vařící projekt pak můžete sestavit do powerpointové prezentace, natočit na video, sestavit fotoprezentaci s popisky, nalepis fotky na čtvrtku - záleží na vás, jak tuto část pojmete. Musí být ale poznat, z čeho, jak a co jste vařily a jak byli vaši hosté spokojení.
Zatím mi prosím nic NEPOSÍLEJTE, odevzáte po návratu do školy, nebo se domluvíme později.
Kfpo návratu do školy
29.3.1) Mé komentáře k vašemu předchozímu úkolu vám postupně chodí do vaší e-mailové schránky. Pokud ode mne žádný komentář během několika dnů nedostanete, znamená to, že váš úkol ke mě nedorazil.
2) Zápis do sešitu:
Datum a nadpis OSVOBOZOVÁNÍ ČESKOSLOSLOVENSKA.
Udělejte si zápis z učebnice str. 69 až 73, kapitola Cesta ke svobodě, vynechte žlutý rámeček.
Podívejte se na video na www.slavne-dny.cz o dukelské operaci a jinou barvou si do sešitu napište informace, které v učebnici nejsou.
3) Na www.slavne-dny se podívejte na video o Pražském povstání
Teď máte na výběr ze dvou možností:
a) Vytvoříte deníkový záznam (tj. opravdu den po dni, s datumem) účastníka pražského povstání vašeho věku - použijete informace z videa a popíšete situace a pocity, které dotyčný tehdy asi zažíval.
NEBO
b) Zahrajete si na novináře a napíšete o Pražském povstání reportáž i s titulkem.
Pokud můžete, pracujte ve Wordu. Dokument pojmenujte PŘÍJMENÍ_JMÉNO_6.4._OSVOBOZENÍ a pošlete na můj mail.
Pokud Word nemáte, pište přímo do mailu a pošlete na moji e-mailovou adresu.
Kfdo pondělí 6.4.
27.3.ČjDo sešitu z mluvnice napište datum a vypracujte otázky, které posílám v příloze. Vždy opište otázku a potom cvičení vypracujte. Používejte zápis, který jste si opsali do sešitu (Skladba - větný celek atd.).Ba-cvičení na větné celky a jejich dělení Řešení opět pošlu, do té doby si cvičení pečlivě vypracujte, abyste při kontrole zjistili, co vám nejde a mohli se mě konkrétně zeptat.1.4.
26.3.ČjPosílám slíbené řešení k příslovím (to jsou ty dva pracovní listy k poskládání). Pokud byste některému nerozuměli, napište mi.Ba-rešení příslovíprůběžně dle svého tempa
26.3.ČjPřipomínám, že do 30.3. máte zaslat zadané práce ze slohu, které budou součástí vašeho hodnocení. Připomeňte to i vašim spolužákům, na které máte jistě kontakt. Děkuji. Zatím se ozvali tři z vás, kterým děkuji. Hodnocení vám budu průběžně posílat.připomenutí
25.3.MaSoustavy rovnic, slovní úlohy k hodnocení na zadaném odkazu k odeslání: https://1url.czPu30.3.
25.3.CHEMIEVzorce alkanů a alkenů, úkol k hodnocení. Odešlete jej podle pokynu v pracovním listu:
CH_3_Vzorce _alkany, alkeny_9
Pu30.3.
25.3.Čj Posílám vám další užitečnou pomoc při opakování a při přípravě na zkoušky. Jedná se o e-learning vzdělávání. Najdete ho na www.vpohode.cz, v nabídce jsou velmi přehledně a srozumitelně vypracované okruhy učiva, které jsou tematicky rozčleněné, také tam jsou testy, kde si můžete ověřit, jak učivo zvládáte. Určitě se do toho pusťte. Je to v nabídce Přijímačky z českého jazyka 9 v pohodě a je to velmi pěkně zpracované (je tam i matematika). Přístup je nyní zdarma.průběžně
24.3.přijímací zkoušky (Čj)Kdo jste si nevyzvedl pracovní listy z literatury k opakování ke zkouškám, tak vám je posílám, jak jsem slíbila. První list obsahuje první část rčení, pořekadla..., druhý obsahuje tu druhou, vytvořte tedy dvojice. První list:Ba-přísloví1, druhý listBa-přísloví2. Řešení pošlu brzy.průběžně dle svého tempa
23.3.Aj-ŽďNa vaše mailové adresy byl dnes odeslán Gramatický test a pokyny k jeho vyplnění. Dodržujte termín!!Žďdle pokynů
23.3.FyzikaNý 9FP5 a 9FP6Nývltovádo středy 1.4.
23.3.Nj (obě skupiny)1) Pečlivě, nejlépe barevně, si opravte všechna dosud zadaná cvičení. Chyby jsou naši pomocníci při učení, buďte opravdu pečliví, nedělejte vše najednou, nad svými chybičkami přemýšlejte. Správná řešení máte ve svých e-mailových schránkách. Pokud budete mít nějaký dotaz, napište mi.
2) Vypracujte opakovací test k 9. lekci, který je v pracovním sešitě na str. 39 a 40, poslech vynechte a vynechte i cv. 8 - práci do sešitu.
3) Vypracujte referát na téma Meine Woche. Inspirujte se v učebnici na str. 40 a 36. Nejprve napište obecný úvod (kdo jste, kam chíte do školy, co ve škole máte/nemáte rádi, něco o vaší rodině, jaké máte koníčky), napište alespoň 8 vět. Pak pište o jednotlivých dnech od pondělí do neděle. Zde používejte minulý čas (pozor- známe jen tvary pro slovesa haben a sein, ale to nevadí, nejde nám o styl, ale o základy Nj), o každém dni napište alespoň 4 věty, snažte se, aby se neopakovaly. Zakomponujte i současná omezení (např. : V sobotu jsem nebyla v kině. Byla jsem na zahradě. Počasí bylo hezké. K obědu jsem měla řízek.) Můžete si i vymýšlet a popsat týden, jaký byste chtěli strávit ve své fantazii - jen pozor na ta slovesa! Pište krátké a jednoduché věty, vložte i nějaký obrázek (stůl s učením, selfie v roušce...). Nepoužívejte překladač,, naopak používejte slovník na seznamu. Pracujte ve Wordu, dokument pojmenujte PŘÍJMENÍ_JMÉNO_31.3_TAGEBUCH a pošlete ho na moji e-mailovou adresu.
4) Zopakujte si slovíčka celé 9. lekce, procvičujte s i-ucebnicí a na skolasnadhledem.cz
5) Pokud budete mít chuť, podívejte se na seriál Unsere Mütter, unsere Väter. Propojíme němčinu a dějepis. Má tři díly, české titulky a je dobře udělaný
Kfdo úterý 31.3.
23.3.přijímací zkoušky (Čj)Milí deváťáci, kteří se chystáte na přijímací zkoušky, dnes zveřejnil ministr školství možný postup. Zkoušky se budou konat dva týdny po nástupu do škol, bude pouze jeden řádný termín, budou ve stejné podobě. Vy se ale nebojte, kdo jste se poctivě chystal, jistě vše zvládnete. Učivo máme probrané, dokonce jsme vše stihli zopakovat. Chyběla nám pouze opakovací skladba, kterou vám i s opakujícími zápisy budu posílat. Využívejte také pracovní listy k přípravě na zkoušky, které jsem vám poslední den výuky stihla rozdat (na literaturu i mluvnici). Řešení vám postupně pošlu. Kdo nebyl tak pilný a nevyzvedl si je, tak vám je také pošlu. Stále sledujte vysílání ČT1 (úterý a čtvrtek), které jsem vám doporučila, a také víte, že na stránkách CERMATU najdete zadání testů z předchozích let (někteří si je u mě již vyzvedávali v průběhu výuky). Hlavně v klidu, hledejme i něco pozitivního na této nepříjemné a pro všechny těžké době, budete mít více času na přípravu, ale chce to být v klidu, protože strach nám nepomůže. Pokud budete cokoliv potřebovat, napište mi. Pracujte intenzivně, ale nezapomínejte také odpočívat. Brzy se zase ozvu a pošlu slíbené materiály.
22.3.AjPokyny ke STUDY3 STUDY3-9r Žďprůběžně dle pokynů
22.3.Pracujte s videi na www.slavne-dny.cz:
1) Nejprve se podívejte na video o atentátu na Heydricha . Pak napište nadpis ATENTÁT NA HEYDRICHA a ke každému z následujících bodů uveď alespoň pět informací:
A) Už jsem věděl(a) ...
B) Dosud jsem netušil(a) ...
C) Absolutně mě šokovalo ...
D) Nedokážu pochopit ...
2) Vyberte si jedno z videí - vypálení Lidic , nebo vypálení Ležáků . Na video se podívejte. Potom napište nadpis VYHLAZENÍ L... (podle toho, co jste si vyhrali) a ke každému následujícímu bodu alespoň pět slov nebo informací:
A) Pocity, které jsem prožíval(a) při sledování tohoto videa ...
B) Klíčové informace o této události, které bych si měl(a) pamatovat ... - nápověda: co, kdo, kdy, kde, jak, proč
3) Na závěr napište nadpis ÚVAHA. Napište krátkou úvahu (cca 12 vět) o tom, zda měl podle vašeho názoru atentát a celá odbojová činnost smysl, proč a k čemu byly/nebyly dobré. Pokuste se také napsat, jak si myslíte, že byste se v té době zachovali vy, zda byste se odboje zúčastnili a pokud ano, jakou formou.
4) Vše, co budete sami psát, napište do dokumentu Word. Pojmenujte ho PŘÍJMENÍ_JMÉNO_30.3._ODBOJ a pošlete ma moji e-mailovou adresu. Pokud budete mít k práci nějaký dotaz, napište mi. Nemusíte dělat vše najednou, je to práce na celý týden, dokument si vždy uložte a vracejte se k němu.
4) TIP - DOBROVOLNÉ: Pokud vás toto téma zaujalo, doporučuji filmy Smrtihlav (v originále The Man with the Iron Heart), procvičíte si tedy i Aj), Atentát (ještě černobílý, ale pořád dobrý) a Kulka pro Heydricha
Kfdo pondělí 30.3.
22.3.Čj - mluvniceNa novou stránku do mluvnice napište datum a s vykřičníkem si přepište zápis ze skladby.Skladba925.3.
22.3.Čj - slohK zadanému textu vytvořte osnovu, výtah a výpisek. Nezapomeňte, že nadpisy se nemění, musí být vždy před daným útvarem. Vytvořený útvar vždy označte pojmy osnova - výpisek -výtah, aby bylo jasné, co zrovna tvoříte. Po zaslání vám pošlu hodnocení a rady. Druhý text, který budu posílat po tomto zkušebním textu, už byste měli zvládnout bez chyb. Práci vytvořte ve wordu, ofoťte nebo oskenujte a pošlete na můj školní e-mail, který jsem vám posílala. Dokument nazvěte JMENO_PRIJMENI_9SLOH (jméno a příjmení vaše). Zároveň si ho založte do svých pracovních desek. Ba-svět zvířatdo 30. 3.
20.3.Čj - slohMilí deváťáci, doufám, že jste si zapsali zápis ze slohu a zopakovali si námi probrané slohové útvary. Pokud byste někdo potřeboval nějaké dovysvětlení, určitě mi napište na školní e-mail (bacova@zsbcupice.cz). Brzy pošlu praktický úkol pro vypracování těchto útvarů. Držte se.22.3.
18.3.Dě, NjSledujte prosím své e-mailové schránky, chodí vám do nich komentáře vašich prací.
Děkuji všem, kteří pracují 🙂
Řada žáků se bohužel vůbec neozvala. Máte-li nějaký závažný problém, kvůli kterému teď prostě pracovat nemůžete, snažte se se mnou spojit (třeba i přes jiného spolužáka), abychom se mohli domluvit na dalším postupu. Jde hlavně o vás.
Kf
18.3.Čj - slohNapište si zápis do slohového sešitu - nová strana, datum, s vykřičníkem (víte, co to znamená). Bá-zápis20.3.
17.3.Nj (obě skupiny)1) Do školního sešitu:
Datum a jako nadpisy vždy číslo stránky a cvičení. Pište celé věty, zadání ne.
str. 36/13a) - přečtěte si odstaveček a celý text deníčku, pak napište písmena A až G a napište ke každému, o jaký Marionin den se jedná. Máte-li i-učebnici, pusťte si nahrávku, ale není potřeba. Ve cv. 13b) převeďte slovní spojení do minulého času.
str. 39/ cv. 17 tvořte věty v préteritu o rodině Wagnerových. V červených rámečcích jsou členové rodiny, o každém napište alespoň dvě věty. Modře jsou časové údaje, využijte i zelené obrázky (Př.: Oleg hatte am Wochenende Husten. Der Vater war am Vormittag im Wald.) Pozor, zatím známe jen minulý čas sloves haben a sein, jiný nepoužívejte.
str. 39/ cv. 18a) - popřemýšlejte a doplňte slova do Carolinina denního programu, jde to i bez poslechu. Opište celý text.
2) Úkoly v pracovním sešitě:
str. 36/ cv. 16, 19
str. 37/ cv. 20
str. 37/ cv. 21 a), b), c) - pokud vám půjde poslech, jinak vynechte
str. 38/ cv. 22 celé - měli byste zvládnout i bez poslechu. Odpovědi na část c) pište do školního sešitu.
3) Úkoly si rozvrhněte, máte na ně týden, nedělejte vše úplně najednou.
4) Průběžně si opakujte všechna slovíčka, využívejte aplikaci a i-učebnici - pokud můžete.
5) Až uplyne doba na vypracování, pokusím se vložit správná řešení. PROSÍM, pracujte ale nejprve sami, pouhé opisování k naučení nestačí. Vím, že to není jednoduché, ale snažte se prosím.
Kfdo úterý 24.3.
17.3.AjZadání viz pokyny: STUDY2
odkaz na poslech:poslech
Žďprůběžně
do ne 22.3.
17.3.ČjPřipomínám, že dnes začíná na ČT1 ve 14 hodin příprava na zkoušky Škola doma. Měla by probíhat vždy v úterý a ve čtvrtek ve stejný čas. Doporučuji pravidelné sledování tohoto pořadu. Je to další pomoc při přípravě na zkoušky.průběžně
17.3.Fyzika FP4Ný 9FP4do středy 25.3.
17. 3.MaOpakování soustavy rovnic a slovní úlohy.
Do sešitu opět na novou stránku vyřešte zadané příklady podle přiloženého souboru.
M_2_Soustavy rovnic a úlohy_9
Pudp pondělí 23. 3.
17. 3.CHEMIEAlkeny- pokračováni.
Opět do sešitu na novou stránku zápis podle přiloženého souboru.
CH_2_Alkeny_pokračování_9
Pudo pondělí 23. 3.
16.3.1) Zápis do sešitu:
Datum a nadpis: DOMÁCÍ ODBOJ PROTI NACISMU
zápis z učebnice, str. 59 až 61, kapitola Národ se bránil
2) pracujte i s i-učebnicí, str. 65 a 66, kapitola Postoj Čechů k okupaci - Domácí projevy odporu. Projděte si všechny odkazy, cvičení a cvičení v pracovním sešitě, cvičení se sama zkontrolují.
Kfdo pondělí 23.3.
16.3.Dě, NjPokud budete mít chuť, můžete procvičovat všechna zadaná (i jiná) témata i s alfbook. cz Přístupový kód je UCIMESEDOMA. Cvičení se hned zkontrolují.
K procvičování Nj se může hodit umimenemecky.cz Sami si volíte cvičení, kontrola je okamžitá, počet odpovědí na den je omezen.
Hezký je seriál Nicos Weg od dw.com, má i titulky, cvičení, vysvětlení gramatiky a spoustu dalších cvičení
Můžete zkusit i seriál Extra auf Deutsch, zde odkaz na 1. díl
Kfdobrovolné - tipy
16.3.Dě, NjDě: Určitě si stáhněte i-učebnici od nakladatelství Nová škola. Je zdarma a moc fajn. Využívejte všechny možnosti, jsou tam i úkoly a pracovní sešit, ihned proběhne kontrola. Bližší info zde
Nj: Používejte aplikaci WordTrainer Fraus, stále procvičujte všechna slovíčka, nová i starší. Stáhněte si i-učebnici Deutsch mit Max neu+interaktiv 2 a klidně i 1, info zde
Používejte cvičení k naší učebnici na skolasnadhledem.cz. Úroveň A1, volte si různá cvičení i ze starší látky
Cvičení procházejte i opakovaně, důležité je upevňovat dosavadní učivo a nezapomínat.
Kfdůležité!
po celou dobu karantény
16.3.PřírodopisDoplň do sešitu (co je červeně - nepiš!) chybějící látku z pěti částí tématu: 1. Pedosféra (1.část) ; 2. Pedosféra (2.část) ; 3. Pedosféra (3.část) ; 4. Pedosféra (4.část) ; 5. Pedosféra (5.část). Na konci si projdi opakovací otázky na zkoušení. Podle uvedených stran si přečti látku z učebnice a doplň úkoly do pracovního sešitu.Beránek (v případě nutnosti: beranek@zsbcupice.cz)do úterý
31. 3. 2020
14.3.ČjVeškeré již probrané či nové učivo si opakujte, můžete k tomu využít portál AlfBook, posílám vám jeho přístupový web (www.alfbook.cz) a také univerzální kód školy (ucimesedoma), veškerý přístup je zdarma, výhodou je možnost neustálého opakování učiva s okamžitou kontrolou správnosti odpovědi. Dále je možné využít nabídky nakladatelství Fraus, informace najdete na jejich stránkách (www.fraus.cz)- také zdarma.doporučené stránky k průběžnému procvičování učiva
14.3.Čj - mluvniceDokončete dva spojené pracovní listy na neohebné slovní druhy - všechna cvičení na předložky, spojky, částice a citoslovce, listy pečlivě založte do pracovních desek do mluvnice, kontrolu provedeme společně. Po návratu do školy bude z neohebných slovních druhů písemná práce, kterou tímto zadávám.do 17.3.
14.3.Čj - literaturaPracujte na dokončení čtenářského deníku, využívejte E - KNIHY - zdarma je nabízí Městská knihovna v Praze na www.databazeknih.cz/eknihy-zdarma-ke-stazeni a Český rozhlas na temata.rozhlas.cz/ctenarskydenik, zadané autory máte v literárních sešitech. Zároveň dokončujte desky se světovými a českými autory, seznam autorů máte také v literárních sešitech.vybíráme dle domluvených pravidel
( konec května )
14. 3.MaSlovní úlohy-opakování
Do sešitu na samostatnou stránku s označením úkol 1, vypracujte zadané úlohy. Proveďte zípis, výpočet, zkoušku a odpověď.
M_1_Úlohy - směsi, společná práce, pohyb_9
Pudo 18.3.
13.3.Fyzika FP2Zapište si do sešitu číslo hodiny FP2 + datum 13.3. nadpis ELEKTROMAGNETICKÉ VLNY A JEJICH VYUŽITÍ 2. část
1) pozorně si přečtěte str. 90-92, do sešitu si opište první dva odstavce ze žlutého rámečku na str. 95
2) prohlédněte si obrázky na str. 90 a pokuste se je vysvětlit (ústně)
18.3.
13.3.Fyzika FP31) Zapište si do sešitu číslo hodiny FP3 + datum 18.3.
nadpis
ELEKTROMAGNETICKÉ VLNY A JEJICH POUŽITÍ - 3. část
2) Pozorně si přečtěte str. 93-95
3) Do sešitu opište třetí a čtvrtý odstavce (poslední dva odstavce) žlutého rámečku str. 95
4) Na základě prostudovaného učiva do školního sešitu vypracujte odpovědi na následující otázky, (Otázky opište a odpovězte. )
1) Vyjmenuj všechny druhy elektromagnetických vln:







2) Které světlo má největší vlnovou délku?

3) Které elektromagnetické vlny se používají při opalování v soláriu?

4) K čemu se používá záření gama?

5) Které elektromagnetické vlny se používají při používání mobilních telefonů?

6) Laser se používá jako laserové ukazovátko. K čemu ještě se používá?

7) Vzorec pro výpočet frekvence pomocí rychlosti světla:

20.3.
13.1.Čjkontrola pracovních desek15. - 16. 1.
13. 3.CHEMIEAlkeny - do sešitu na samostatnou stránku s označením č. 1 zapište zápis dle přiloženého souboru
CH_Alkeny_zápis_9
Pudo středy 18. 3.
12.3.Nj (obě skupiny)Do slovníčků si vypište slovíčka 9. lekce (vynechte část Seite 37 - pohádky). Slovíčka se učte, využívejte aplikaci WordTrainer Fraus.
Do školního sešitu: Nadpis: PRÉTERITUM SLOVES HABEN A SEIN. Opište si časování sloves z učebnice - str. 34 vpravo dole, tabulka Grammatik (pozor 1. chybí tam ich war, wir hatten).V učebnici na str. 35 si přečtěte a přložte cv. 10, písemně do školného sešitu vypracujte cv. 11 (část c je s poslechem).
PS: str. 34/cv. 10, 11 (poslech s licencí na i-učebnici), str. 35/12, 13, 14.
Využijte i-učebnici nakladatelství Fraus, nyní je zdarma.
Kfdo pondělí 16.3.
AjŘešení pro STUDY2 (PS 34-35): STUDY2 řešeníŽď
Angličtina - ŽďDnes do 12:00 jste měli odevzdávat vypracovaný úkol ze STUDY1. Někteří z vás bohužel propásli termín a tím si pokazili hodnocení. DODRŽUJTE TERMÍNY NA ODEVZDÁNÍ!!!! Po termínu již neposílejte. Splněno mají: Honza K., Honza H., Petr, Terka P., Adélka, Andrejka a Terka Z. Zbytek bohužel. Někteří se stále ještě vůbec nezapojili do "dálkového studia". Hodnocení z tohoto období bude opravdu důležité!!! Pokud tedy máte někdo spojení na Aničku, Míšu a Pavla - tak jim to prosím řekněte. Přeji hodně zdaru do další práce.
ANGLIČTINA - ONLINE PROCVIČOVÁNÍ
Project online k učebnici Project (stačí kliknout na svou učebnici a vybrat lekci)
helpforenglish české stránky k procvičování
gramatika
quizlet-slovíčka pro procvičování slovíček k naší učebnici
Dále doporučuji procvičovat na webových stránkách ZSBCUPICE.CZ - v sekci pro žáky - angličtina - vyber příslušný ročník+ téma, procvič si klidně i témata z nižších ročníků

 

Zajímavé stránky k procvičování:

www.english-4u.de

www.learnenglish.be

Aktualizace: 12. 3. 2020 11:24